A FANTASTIC STORYTELLER!

Last Friday teacher Anna came to visit our school. She was a fantastic  storyteller!. She visit the 3 year class and told them a story about Mr. Crocodile who had lost his toothbrush, them to the year 4 she told a funny story about a crazy spider and finally she visited year 5 to tell a story about an empty  house . Teacher Anna also did magic and showed our children how water could change colour. It was such a fun morning! the little ones practiced and imprived their speaking skills and learnt how much fun readinga book can be!

El viernes pasado la profe Anna ha visitado nuestro colegio. Ella fue una fantástica cuenta cuentos!. Primero visito la clase de tres años para contarles una historia sobre un cocodrilo que había perdido su cepillo de dientes, después a los alumnos de 4 años  les contó la historia de una araña loca  y finalizó la visita en la clase de 5 años donde les habló de una casa llena de gente. La profe Anna además hizo magia y enseñó a nuestros chicos como el agua podía cambiar de color. Ha sido una mañana muy divertida! Los peques han practicado y mejorado su expresión oral en inglés aprendiendo además lo divertido que puede ser leer un libro!.